4 Eylül 2013 Çarşamba

İyi ki doğ(ur)dum!

                         27 yıldır her 3 eylülü özel hissettirir bana sevdiklerim. Fakat bu sene diğer senelerden farklı,bambaşka...Anneyim ben artık,minik bir meleğin eli, ayağı, ağzı, diliyim... Kısacası ben o minik yüreğin kahramanıyım ;) Yeni bir can doğurdum yeniden doğdum ben. Bu yaşıma ilk defa anne sıfatını da ismimin önüne alarak giriyorum,ne büyük mucize,ne büyük onur,ne büyük manadır benim için. Ben iyi ki doğmuşum da dünyada eşi benzeri olmayan o kokuyu içime çekiyorum her gün doyasıya,iyi ki doğmuşum da bir gülüş bir bakış içimi eritip gözlerimin dolmasına yetiyor,iyi ki doğmuşum,iyi ki doğurmuşum...Hayatın anlamı bunda saklıymış ;)
                     Bu özel günümde beni hatırlayan,arayan,mesaj atan, beni sevgi sözcüklerine boğan bütün güzel eş-dostlarıma kocaman teşekkürler ederim. İyi ki 27 senedir böylesine güzel dostlar biriktirmişim. Varlığıyla varlığıma huzur veren,güven veren biricik eşim iyi ki doğmuşum ve senin gibi bir eşe sahip olmuşum,ne mutlu bana... Benim bugünlere gelmemi sağlayan 27 senedir elleri elimde olan canım annem,canım babam iyi ki doğurmuşsunuz beni,iyi ki sizin evladınız olmuşum,hep bununla övünüp gurur duyacağım sonsuza dek...
Hayatımda olan tüm bu güzellikler için şükürlerim sonsuzdur...İyi ki varsınız ;) 










 Biz çok güzel bir aile olduk,Allah nazarlardan saklasın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder