1 Aralık 2015 Salı

29'kuzey

                  
Palamutbükü,2015

                  Klişe olacak belki ama instagram çıktı mertlik bozuldu durumları var bende de. Evet evet! hiç yan yattı çamura battı diye türlü bahaneler sunmayacağım. Ama bundan böyle buraya da daha sık uğramaya çalışacağım. O zaman bu yazı bir giriş olsun,pinçodan havadisler versin.
              Kuzey çenesi düşük,duygusal,aklı zehir,dengesiz ruh halli ikizler burcunun özelliklerini her geçen gün onaylarcasına büyüyor. Bir ikizler çocuğu annesi olarak bazen laf yetiştiremiyor,üstüne kem-küm diyerek kekelemek durumunda kalıyorum. Gün içinde o kadar komik repliklerimiz oluyor ki yazmaya üşendiğim için kendime kızmıyor değilim. 2 yaş sendromları ara ara uğrayıp gidiyor. Sendrom mu yoksa tipik ikizler burcu özellikleri mi ayırt etmekte zorlanıyorum. 


             Arabaya biner binmez müzik aç deyip bütün yol boyunca ruh halime hitap etmeyen müzikleri çin işkencesiyle dinlettirip beni zombi kıvamına getirmesi en delirdiğim huylarından sanırım. Öyle ki bazen o müzik mi şu müzik mi dinlenecek diye büyük adam gibi tartışıyoruz arabada neyse en son volkan giriyor araya da konuyu kapatıyoruz :) Bu aralar yeni tanıştığı büyüklere karşı utanma triplerine giriyor birde üstüne bize dönüp "utanıyorum amaa"diyor. Tabi serde oyuncakçının yerini öğrenmek varsa ne utanma kalıyor ne sıkılma.Avm de iki dükkan daha gezeyim diye başımdan savmak için "oyuncakçı nerde bilmiyorum kuzeycim" lafımı koşa koşa güvenlikçiye gidip "bakaymısın abla oyuncakçı nerdee" diyerek ağzıma tıkamışlığı var mesela. Hayır yani sen daha 2,5 yaşında bir bebeksin ben birine bir şey sormadan 40 kere düşünüyorum,bu sende ki özgüvende neyin nesi?
       

      Video-çizgi film izlemeye sanıyorum her çocuk gibi bayılıyor.Video izlemek istediğinde "anneciim nüüffeen söz bi dahaa ağlamicam" diye yanıma sokuluyor.  Ama sadece rüşvet için güzel sözler söylemiyor. Bazı sabahlar yanağımı öpüp "annecim çok seviyom seni" diyerek uyandırıyor. Nasıl mutlu başlamayayım güne:) 
       Market delisi bir pinço,oyun parkına indiğimizde başlıyor "evde ekmek yook" -hayır kuzeycim aldık,var. "Aaa süt yoktuu?" -Hayır oğlum sütümüz de var, "yook yook ben biliyorum" diye laf ebeliğine. Bunda market amcanın küçük hediyelerinden kapmak istemesinin payının büyük olduğunu düşünüyorum.          
           Kuzeyde laflar bitmiyor,her gün yeni bir şeylerle çıkıyor karşımıza. Biz ona hayatı öğretmeye çalışırken o bize kim olduğumuzu gösteriyor.Büyüyoruz birbirimize güzellikler katarak...
      Yeni soğuyan havalara inat içimiz ısınsın dedim yazdan kalma fotoğrafları serpiştirdim,kalın sağlıcakla :)
Akbük koyu,2015



Eski Datça,2015

 
Kuzey'in 2 yaş doğum günü,Almanya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder