4 Şubat 2014 Salı

Bu Aralar

                    Bu aralar pek mutluyum,keyfime diyecek yok. Kardeşceğizim yanı başımda küçük yardımcım olarak ;) En büyük görevi kuzeyle ilgilenmek. Sanırım onun için çok zevkli bir görev ;) Bu aralar bendeniz bol bol uyku depolamakla meşgulüm son zamanlarımın tadını çıkarıyorum. Doğumda ve doğumdan sonra aldığım bütün kilolarımı vermenin sevincini hamur işi yiyerek kutluyorum.Börekler,kekler,kurabiyeler... Yoo tekrar doğum kilolarımı almaya niyetim yok sadece biraz fazlaca şımardım bu sıralar hepsi o ;) Ama şöyle de bir durum var bu zımbırtılar yedikten sonra mutluluk reçetesi yerine geçiyor benim için,sizin içinde öyle mi :)) Galiba biz ailecek yaşamak için yiyenlerden değil de yemek için yaşayanlardanız ;)) 



                   Kuzeye değinmeden geçemicem.Pinço tam gaz emekliyor,koltuk kenarlarına tutunarak ayağa kalkıyor.Saçları uzamaya başladı artık keloğlan olmayacağına eminiz,çok mutluyuz :P Şimdilik dişlerden ses seda yok. Balık yemeyi çok seviyor. İyice ağırlaştı artık kucakta uzun süre taşınmıyor.



Demiş miydim kardeş candır diye ;)


Bu aralar en sevdiğim foto. 
Hayatın bu fotoğraftaki gibi kocaman gülücüklerinle , şen kahkahalarınla dolsun taşsın
 canım  oğlum...


2 yorum:

  1. cnm meraba blogunu izlemeye almak için geldim ancak blogların sonuna tr eklendikten sonra izleyiciler eklentisi hatalı oldu onu düzeltmek için ayarlardan blog ismini değiştirp tekrar düzelmelisin o zaman düzeliyor

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım teşekkürler bilgilendirdiğin için,yaptım sanırım oldu ;) bende seni izlemedeyim ;)

    YanıtlaSil