4 Mayıs 2014 Pazar

Diş Partimiz

           Kuzeytonun diş partisini yaptık. İlk partimiz olması nedeniyle tüm detayları önemliydi. Her şeyiyle ayrı ayrı uğraşmak hem yorucu hem de büyük bir zevkti benim için. Tabi annem ve kayınvalidemin destekleriyle her şey istediğim gibi oldu. Onlar olmasa bu kadar yükün altından bir başıma kalkamazdım,onlara en kocamanından teşekkürler ;) 
               Partimizi kendi aramızda sevdiğimiz arkadaşlarımızla birlikte yaptık,bizim bu güzel günümüzü şenlendirdikleri için hepsine ayrı ayrı teşekkür ederiz,sırada doğum günümüz var fazla vakit kaybetmeden hazırlıklara ufaktan ufaktan başlayalım o zaman ;) Diş partimizden fotoğraflarla boğulmak isterseniz buyurun  ;)


  Kurabiyeler benim eserim :)

 Kuzeyin diş hediyesi lavanta keseleri,keseler anneciğimin ellerinden süslemeler benden ;)



 Pastayı da ellerimle yaptım,üstünde ki kuzey bebeği ise becerikli bir arkadaşım yaptı ;)



 Ponpon kuzeyto :D






 Kuzeyto eceyi haam yapacakmış :D





 Kızlar şeyime ne taktınız :)

 Zuzu Sarpcık çok balsın ;)


 Ananiisi dişten yastık bile yaptı oğluşuna ;)


 Oyyy öpmekten bitirecek beni bu teyzecikler







2 yorum:

  1. Ne güzel olmuş diş partiniz ben de sırf paryi için sabırsızlıkla dişlerinin çıkmasını bekliyorum :) bir de etrafında seninle heyecanlanan yardımcı olan insanlar olduğu için çok şanslısın. Oğuzalp'in mevidinde iki süsü taktırana kadar canım çıkmıştı :(

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler canım ;) evet gerçekten partimiz güzeldi,herşey istediğim gibi oldu... Annemler olmasa inan bende baş edemezdim. Oğuzalpciğin incileri çıksın yeter ki ona da güzel parti yaparız :))

    YanıtlaSil