2 Ocak 2014 Perşembe

HOŞGELMİŞ 2014


                        Koskoca bir seneyi geride bıraktık,çoğuna göre 2013 uğursuz bir yıl ilan edilse de ,benim için aynı şey söz konusu değildi. 2013 Benim yılımdı,bizim yılımızdı. Harika bir mucizeye tanıklık ettim, 9 aylık uzun bir yolculuğumuz oldu bu mucizeyle. Bence dünyanın en kutsal mesleği olan anneliğe terfi ettim,2013 ün Haziran ayının 20. gününde ellerime o güzel armağanı verdiler. Ve ondan sonra hayatın tadı tuzu değişti, yaşamak daha güzel gelmeye başladı. 2013 en güzel hediyesini bıraktı ve gitti,hem de bundan sonraki her yılı daha güzel kılacak bir şekilde. 2014 yılından en büyük dileğim sağlık olsun,sevdiklerimin sesleri,kahkahaları hiç kesilmesin kulaklarımdan. Evimin dört bir yanını saran huzur,sevgi,aşkla büyüsün oğlum. 2014 ; hapşırıksız öksürüksüz,kazasız belasız,gülmeli sarılmalı,gezmeli tozmalı arada tozutmalı, kahkası bol,tatili bol,eritmeyip üreten,bizlere ayakkabı kutuları nasip etmeyen,hayırlı kazançlar getiren bir yıl olsun... 






Kuzeye ilk yılbaşı için bodysini ellerimle hazırladım 



                    Bu sene yeni yılı evde çekirdek aile geçirmeyi düşünen biz, cumartesi sabahı koca kişisiyle aramızda konuşurken Samsuna gitme planları yaparken bulduk kendimizi. Çocuk olduktan sonra bu anlık karar değişimleri hazırlanma konusunda beni zora soksa da yeni yılı aileyle geçirme fikri pek cazip geldi. Sonrasında geleceğimizden habersiz anneanne dede ve teyzeye harika bir sürpriz oldu. Evin yakınlarındayken aradığım annem "oğluşum yanımda olsa da öpsem sevsem" derken 5 dk sonra bizi karşısında görünce sevinçten çığlık kıyamet apartmanı ayağa kaldırdı :)) Oğluşumun ilk yeni yılına sevdiklerimizle bir arada girmek güzeldi,2014 e biz iyi motive olarak girdik, o zaman hadi bakalım tüm güzelliklerinle HOŞGELDİN 2 0 1 4 :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder